Niin se vaan märkä keli aiheuttaa nuo Sällin tassutulehdukset. Viime kesänä oli vähän väliä anturan välit punaisena ja ihan rikkikin. Tänään katsoin, et se vähän nuoleskeli tassuja, mutta mentiin kuitenkin käymään Porvoossa treeneissä. Eihän se siellä hommissa näyttänyt kipua lainkaan, ei vain meinannut mennä istumaan, kun oli ihana lillusavinurtsi... Yök! Nättiä seuraamista se teki, eikä edes edistänyt niin paljon kuin yleensä. Liikkeestä istumisesta hieman keskusteltiin...

Sit otettiin samalla hieman näy-treeniä. Sälli oli jotenkin levoton, saattoi hyvinkin johtua kipeistä tassuista. :( Jos vain olisi tajunnut sen heti. :( Nyt on ollut reilu kuukautta taukoa ronkkimisista ja sen kyllä huomasi. Se taas painautui enemmän mun käteen ja todella epäluuloisesti katsoi ronkkijaa. Huoh. Tuokin kyllä voi johtua kipeästä olosta.

Kotona pesin ja kuivailin tassuja, niin Sälli vinkaisi, kun anturoiden väliä kuivailin. Samantien se alkoi lipomaan mun suuta, kuin pyytäen anteeksi reaktiotaan. Aika inhottavaa, jos se ajattelee, ettei se saa kipuaan näyttää. Jos se oikeasti yrittää peittää kipuansa, niin mistä kummasta mä tiedän, jos se alkaa oireilemaan lonkkiaan. :( Tää on mun pelko, että mä harrastan sillä, vaikka se olisi kipeä. Kun oikeasti treenatessa se ei todellakaan näytä kipua, vapaalla ehkä vähän helpommin. Viime kesältä tuli mieleen yks juttu. Wiltsu (mun 6v poika) heitti Sällille palloa ja Sälli juos päin kuivaustelineen jalkaa. Se ei menoa haitannut ja se toi pallon täydellä vauhdilla takaisin. Ihan kun mitään ei olisi tapahtunut. Kun se oli pallon luovuttanut, huomasin, ettei se kanna toiselle etujalalle ollenkaan. Silti se toi sen pallon täysillä takaisin, vaikka varmasti oli tosi kipeä. Huoh.