Madden kanssa tokoiltiin, melkein kuukauden tauon jälkeen. Yllättävän hyvin oli homma hanskassa. Seuraaminen oli ihan hyvää, muutaman kerran hieman erkaantui. Idarissa kääntyi seisomisessa katsomaan taakse, tuota ei ole kyllä aikoihin tehnyt. Toistolla meni jo paremmin, vaikka koira näytti hakatulta. ;) Onneksi tuo unohtaa nuo tilanteet samantien. Muut pysähdykset ok. Luoksetulo suorana ja vapautus leluun ja nouto myös vapautus leluun, mutta eipä se irrottanut kapulasta vaan toi sen sitten ohi juostuaan mulle kuitenkin... Ruutuun vein lelun ja se meinas sitten karata ilman merkkiä, minkä kyllä arvasinkin. Kuitenkin merkki oli tehtävä ja ihan ok sen tekikin lopulta. Ruutuun meno ok. Tunnarissa haisteli, otti oman, irrotti, haisteli ja toi oman melko varmana. Tuohon olin kyllä tyytyväinen, kun olin varma, että se tuo väärän, kuten viimeksi treenatessa. Kaukoissa pientä siirtymistä, mutta oli alussa ja lopussa samalla paikalla. ;) 

Treenin fiilis oli hyvä, sekä mulla että koiralla. Heittelin patukkaa, revin sen kanssa ja lopussa se sai purra ja repiä mun hihaa. :D Mahtoi aussieihin tutustujat ihmetellä...